Adri V.(> 69)
Adri V.
Westelijke Middellandse Zee vanaf Marseille, Frankrijk met de MSC Musica
- gevarieerd
Je wordt altijd bezig gehouden veel te doen.
Alles vrij duur is tot verhouding wat je krijgt.
Ma. t/m vrij. 09:00 – 17:45 uur
Za. & zo. zijn wij gesloten
Kies Cruise-expertJe wordt altijd bezig gehouden veel te doen.
Alles vrij duur is tot verhouding wat je krijgt.
Schip, medewerkers, veel te doen op het schip, goed eten, goede zorgen voor glutenvrije dochter met Coeliakie, leuke reisroute
Wifi niet in prijs inbegrepen. Excursies via MSC erg duur.
Netjes, maar wel klein. Al is de ruimte wel efficiënt benut.
vriendelijk behulpzaam personeel
eten had meer weg van een ziekenhuis keuken weinig verfijnd
bedden lagen niet zo lekker,
Lekkere diners heel vriendelijk en overal ssferen ambiance alles goed geregeld
Drukke buffetten aanschuiven te weinig tafels om te eten, weinig personeel in de bars savonds en lang wachten op drinken, soms veel drukte in lounch met luide saxofoonmuziek
We hadden 280 euro betaald voor upgrade van buiten naar balkonkajuit, maar de balkonkajuit wat kleiner, 3 kasten nauwelijks genoeg berging, weinig ruimte tussen bed en koelkast, geen ruimte tussen badkamer en kasten, 1 zeteltje terwijl we met twee waren dus upgrade was minderwaa...
De route was uitstekend. en dit was onze 3é cruise op deze route en het verveeld niet
Geen onaangename ervaringen meegemaakt op deze cruise.
terwijl het toch een ouder schip is toch ontzettend schoon en in een zeer goed condition
Zeer vriendelijk personeel. Aangename sfeer, leuke formule waardoor je op een spontane manier nieuwe contacten legt.
Soms te beperkte tijd om op eigen initiatief excursies te doen (eigen aan formule daar je gebonden bent aan vertrektijden) Geplande excursies zijn duur en altijd gelinkt aan een vorm van shoppen.
Voldoende ruimte en sanitair. Goed bed. Proper en goede service.
PERSONEEL vriendelijk beleefd en aangenaam
soms de drukte
zonnedek, gezellige drukte, super personeel
niets was onaangenaam
Doucheruimte te klein voor personen groter dan 1,85m
Er was wel veel variatie op gebied van entertainment.
Het eten was eenzijdig. Het was vaak te druk bij de buffet restaurants. En rondom het zwembad was vaak als je iets later was geen plek meer. En ik vind de prijs van de excursies niet in verhouding staan tot het geen wat je krijgt.
Wij waren met 3 personen alleen onze zoon van 15 is groot en dan is deze accommodatie te klein.
medewerkers erg vriendelijk show erg goed kamers worden zeer goed schoon gehouden
excursies zijn absurd duur die kun je veel goedkoper eenvoudig zelf regelen... gasten die via msc gedaan hebben voelen zich belazerd... internet erg duur met maximum is jaren 90...zou gratis moeten zijn in 2018 .... bij ontbijt en lunch hoort goede koffie cappuccino zonder bijbet...
werd zeer goed schoonhouden lief aardig personeel